Všeobecné obchodní podmínky společnosti Parking Zličín s.r.o.
1.1. Pokud pojmy uvedené v těchto Obecných obchodních podmínkách (dále jen „VOP“) začínají velkými písmeny, mají význam stanovený v těchto VOP, pokud není uvedeno jinak.
1.2. Parking Zličín s.r.o., IČ: 14306689, Vlková 532/8, Žižkov, 130 00 Praha, PSČ 272 03 (dále jen „Provozovatel“), poskytuje službu PRG Parking Klientovi (Klient – fyzická nebo právnická osoba využívající parkovací a transferové služby poskytované Provozovatelem), která zahrnuje poskytnutí parkovacích míst pro motorová vozidla na parkovišti na adrese U Prioru, 161 00, Praha 6, vzdáleném 8 km od Terminálu Letiště Václava Havla v Praze, a organizaci přepravy klientů a jejich zavazadel na letiště a zpět (dále jen „PRG PARKING“).
1.3. Parking Zličín s.r.o. si pronajímá parkovací plochy od společnosti GAIN COMPANY s.r.o. (GAIN COMPANY s.r.o. je pronajímatelem parkovacích ploch) za účelem poskytování těchto služeb.
1.4. Služby Provozovatele jsou poskytovány pro vozidla s hmotností do 3,5 tuny, délkou do 5 metrů a výškou do 2,2 metru.
1.5. Klient si může zvolit z následujících možností, pokud o nich Provozovatele předem informuje e-mailem na info@fixparking.cz:
- Parkování s transferem;
- Parkování bez transferu;
2. POSTUP REZERVACE
2.1. Klient provádí rezervaci parkovacího místa prostřednictvím webu prgparking.cz.
2.2. Po provedení rezervace obdrží Klient automatickou odpověď, která nepotvrzuje dostupnost volného místa.
2.3. Do 12 hodin od provedení rezervace obdrží Klient druhý e-mail od zaměstnance Parking Zličín s.r.o. s potvrzením dostupnosti volného místa nebo informací o jeho nedostupnosti.
2.3.1. Pokud nejsou volná místa k dispozici, může být Klientovi nabídnuta alternativa na jiném parkovacím objektu s odsouhlasením ceny.
2.3.2. V případě úplné nedostupnosti parkovacích míst může být rezervace zrušena prostřednictvím e-mailu uvedeného Klientem při rezervaci.
2.4. Klient je povinen při rezervaci zadat pravdivé a aktuální údaje (jméno a příjmení, e-mail, telefon, SPZ vozidla, počet osob). Pokud budou údaje nesprávné, může být rezervace zrušena e-mailem nebo na místě poskytování služby.
2.5. Každý Klient obdrží na e-mail potvrzení rezervace, které opravňuje k využití služeb PRG PARKING, pokud rezervace nebude Provozovatelem z výše uvedených důvodů zrušena.
2.6. V případě překročení stanovených parametrů vozidla (hmotnost nad 3,5 tuny, délka nad 5 metrů, výška nad 2,2 metru) je Provozovatel oprávněn účtovat dodatečný poplatek podle webu prgparking.cz, pokud je stanoven, nebo rezervaci zrušit.
2.7. Doporučený čas příjezdu na místo poskytnutí služby je alespoň 3 hodiny před odletem.
2.8. Klientovi se doporučuje provést rezervaci služby nejméně 24 hodin před jejím poskytnutím. Provozovatel si vyhrazuje právo na zpracování žádosti do 12 hodin od jejího přijetí k ověření možnosti poskytnutí služby na požadované datum. Provozovatel Klienta informuje o výsledcích, nabídne možné alternativy nebo podobnou službu na jiném místě, pokud není možné požadovanou službu poskytnout.
- PODMÍNKY VYUŽITÍ SLUŽBY PRG PARKING
3.1. Klient je povinen se před provedením rezervace služby seznámit se základními ustanoveními zveřejněnými na webu PRGPARKING.CZ. Rezervace služby se provádí pouze kliknutím na tlačítko „VOP“ na webu a odsouhlasením těchto podmínek. Kliknutí na tlačítko „VOP“ znamená, že Klient se seznámil s pravidly používání služby a souhlasí s nimi.
3.2. Klient se zavazuje přijet na parkoviště ve sjednaném čase. Čas příjezdu si Klient zvolí při provádění rezervace na webu prgparking.cz.
3.3. Pokud Klient nestihne dorazit na parkoviště včas, je povinen o tom informovat Provozovatele nejpozději 60 minut před plánovaným příjezdem.
3.4. Klient je povinen uhradit službu na místě před zahájením parkovacího období, dodržovat pravidla parkování stanovená značením a opustit parkoviště v určené době.
3.5. Klient si ponechává klíče od svého vozidla, pokud není v podmínkách služby PRG PARKING uvedeno jinak.
3.6. Klientem není považována osoba, která neprovedla předběžnou rezervaci a neuhradila služby podle pravidel stanovených Provozovatelem.
3.7. V případě porušení bodu 3.6 je Provozovatel oprávněn uložit pokutu a/nebo odtáhnout vozidlo na odstavné parkoviště na náklady Klienta. Výše pokuty a náklady na odtah určuje Provozovatel podle platných tarifů. Pokud Klient překročí dobu výjezdu z parkoviště o více než 1 hodinu bez předchozího souhlasu s Provozovatelem, je účtována pokuta ve výši 100 Kč.
3.8. Klient je povinen používat vozidlo s platnou technickou kontrolou. Parkování vozidel s neplatnou technickou kontrolou je zakázáno. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí parkovací služby v případě neplatné technické kontroly vozidla. Pokud technická kontrola vyprší během parkování, má Provozovatel právo informovat příslušné orgány (policii) o porušení.
3.9. Služba PRG PARKING prostřednictvím webu prgparking.cz je poskytována na dobu maximálně 90 dní. Pokud je požadována delší doba parkování, je Klient povinen kontaktovat Provozovatele písemně e-mailem na info@fixparking.cz za účelem sjednání podmínek. Pokud web prgparking.cz umožňuje rezervaci na dobu delší než 90 dní, je Klient povinen zaslat oznámení na e-mail info@fixparking.cz a obdržet písemný souhlas od Provozovatele.
3.10. Pokud Klient během poskytování služby zjistí, že nemůže opustit parkovací místo v určené době, je povinen okamžitě informovat Provozovatele. V takovém případě je Klient povinen uhradit prodloužení služby podle platných tarifů uvedených na webu prgparking.cz. Platbu lze provést na účet uvedený Provozovatelem v e-mailu zaslaném Klientovi při rezervaci nebo přímo zaměstnanci GAIN COMPANY s.r.o. nebo Parking Zličín s.r.o.
3.11. Klient je povinen dodržovat bezpečnostní pravidla při používání svého vozidla na území parkoviště, včetně dodržování povolené rychlosti, parkování na vyznačených místech a respektování všech dopravních značek. V případě porušení těchto pravidel má Provozovatel právo odmítnout poskytnutí služby bez náhrady nákladů.
3.12. Služba PRG PARKING zahrnuje poskytnutí jednoho parkovacího místa a jednoho transferu na Letiště Václava Havla a zpět. V případě potřeby dalšího transferu (na letiště nebo zpět) je Provozovatel oprávněn účtovat dodatečný poplatek ve výši 300 až 1000 Kč za každý transfer. Cena služby závisí na vytížení Provozovatele a sezóně. Tato služba se sjednává na místě před odjezdem vozidla.
3.13. Klient má právo odmítnout transfer na letiště a zpět, avšak poplatek za službu PRG PARKING se v tomto případě nevrací a považuje se za úhradu za poskytnutou službu.
3.14. Služba PRG PARKING je poskytována pouze z místa parkování Klienta na území poskytování služby do zóny výstupu nebo nástupu u Letiště Václava Havla. Jiné trasy nebo odchylky od uvedené cesty nejsou povoleny.
4. PŘEDPISY PRO PŘEVOZ ZAVAZADEL
4.1. Každý Klient má právo na převoz jednoho kusu zavazadla o rozměrech maximálně 81 cm x 55 cm x 35 cm a hmotnosti do 20 kg na osobu.
4.2. V případě překročení těchto parametrů má Provozovatel právo odmítnout převoz zavazadla nebo účtovat dodatečný poplatek za jeho přepravu.
4.3. Převoz příručních zavazadel je omezen rozměry 55 cm x 40 cm x 20 cm a také nesmí překročit jeden kus na osobu.
4.4. Provozovatel nenese odpovědnost za bezpečnost zavazadel během jejich přepravy.
5. PODMÍNKY ZRUŠENÍ REZERVACE A ODSTOUPENÍ OD SLUŽBY PRG PARKING
5.1. Klient má právo zrušit rezervaci nejpozději 24 hodin před začátkem parkovací doby. Zrušení se provádí e-mailem jako odpověď na e-mail s potvrzenou rezervací od Provozovatele.
5.2. V případě nedodržení podmínek uvedených v bodě 5.1 si Provozovatel vyhrazuje právo odmítnout budoucí rezervace Klienta.
- POVINNOSTI KLIENTA
6.1. Klient je povinen dodržovat pravidla zveřejněná na webu prgparking.cz.
6.2. Klient je povinen přijet na parkoviště v datum a čas uvedený v rezervaci a okamžitě informovat Provozovatele o jakýchkoli změnách.
6.3. Klient je povinen informovat Provozovatele o všech existujících poškozeních vozidla před zahájením poskytování služeb a zdokumentovat je pomocí fotografií nebo videa. Pokud Klient poškození nenahlásí, nenese Provozovatel odpovědnost za případné nároky ohledně stavu vozidla po ukončení služby.
6.4. Klient je povinen využít parkovací dobu pouze jednou, a to od příjezdu do ukončení rezervace.
6.5. Klient je povinen zaparkovat vozidlo na parkovacím místě určeném zaměstnancem GAIN COMPANY s.r.o. nebo PARKING ZLIČÍN s.r.o. Klient nesmí zaparkovat své vozidlo bez vědomí Provozovatele na jeho území, protože toto místo může patřit jiné společnosti.
6.6. V případě porušení bodu 6.5 má Provozovatel právo uložit Klientovi pokutu nebo odmítnout poskytnutí služby PRG PARKING.
6.7. Pokud Klient včas neopustí parkoviště, budou mu účtovány dodatečné poplatky (od 100 do 1000 Kč za den podle obsazenosti místa), jak je uvedeno na webu prgparking.cz.
6.8. Pokud Klient nesprávně uvedl počet osob při rezervaci a neinformoval o tom Provozovatele písemně nebo e-mailem, má Provozovatel právo účtovat dodatečný poplatek za každou neohlášenou osobu ve výši od 100 do 200 Kč. Výše dodatečného poplatku se stanoví podle sezóny a vytížení Provozovatele.
7. ODPOVĚDNOST PROVOZOVATELE
7.1. Provozovatel nenese odpovědnost za škody způsobené na vozidle v důsledku jednání třetích osob, přírodních katastrof, vandalismu nebo živelních pohrom.
7.2. Provozovatel nenese odpovědnost za poškození způsobené nesprávným použitím vozidla samotným Klientem, jeho spolucestujícími nebo jinými neoprávněnými osobami, které měly k vozidlu přístup vinou Klienta.
7.3. Provozovatel nenese odpovědnost za mechanické, elektrické nebo jiné závady vozidla vzniklé před, během nebo po využití parkovacích služeb.
7.4. Provozovatel nenese odpovědnost za ztráty způsobené zpožděním transferu na letiště z důvodu dopravních zácp, nehod, oprav komunikací nebo jiných okolností, které nejsou pod kontrolou Provozovatele.
7.5. Provozovatel nenese odpovědnost za škody způsobené vyšší mocí, jako je požár, povodeň, zemětřesení, nebo za jiné nepředvídatelné a neodvratitelné okolnosti.
7.6. Provozovatel nenese odpovědnost za ztrátu nebo poškození osobních věcí zanechaných ve vozidle Klienta během pobytu na parkovišti.
7.7. Provozovatel nezaručuje nepřetržitou dostupnost webu pro rezervaci a nenese odpovědnost za výpadky způsobené technickými problémy nebo údržbou webu.
7.8. Provozovatel odpovídá za správnou organizaci a poskytnutí parkovacího místa uvedeného Klientovi v potvrzené rezervaci.
7.9. Provozovatel odpovídá za organizaci transferu na letiště a zpět v dohodnutém čase, pokud Klient dodržuje uvedené časové rámce a pokyny pro využití transferové služby.
7.10. Provozovatel odpovídá za správné zpracování osobních údajů Klienta v souladu s požadavky zákona o ochraně osobních údajů.
7.11. Provozovatel odpovídá za včasné informování Klienta o jakýchkoli změnách týkajících se rezervace parkovacího místa, pokud Klient poskytl správné kontaktní údaje.
7.12. Provozovatel odpovídá za přesné informace o stavu rezervace a dostupnosti parkovacích míst, s výjimkou případů, kdy jsou výpadky způsobeny technickými nebo externími faktory.
8. REKLAMACE
8.1. Reklamace jsou přijímány písemně s přiložením potřebných dokumentů a jsou vyřizovány v rámci zákonných lhůt.
8.2. Všechny sporné situace jsou řešeny prostřednictvím e-mailu info@fixparking.cz.
9. DALŠÍ USTANOVENÍ
9.1. Klient je povinen informovat Provozovatele o jakýchkoli změnách nebo okolnostech, které mohou ovlivnit poskytování služeb, e-mailem (jako odpověď na obdržený e-mail od Provozovatele prostřednictvím webu prgparking.cz).
9.2. Provozovatel má právo odmítnout poskytnutí služeb v případě přeplněnosti parkoviště nebo jiných technických důvodů. Provozovatel si vyhrazuje právo dočasně omezit poskytování služeb v období špiček (svátky, zvláštní události) a informovat Klienta v souladu s body 2.3.1 a 2.3.2.
9.3. Provozovatel je oprávněn odmítnout poskytnutí služeb Klientovi, který je pod vlivem alkoholu nebo návykových látek.
9.4. Provozovatel má právo jednostranně změnit tyto OOP. Změny nabývají účinnosti okamžikem jejich zveřejnění na webu prgparking.cz.
9.5. Provozovatel má právo odmítnout poskytnutí služeb v případě, že Klient poruší pravidla stanovená v tomto dokumentu, nebo pokud Klient představuje hrozbu pro bezpečnost ostatních osob nebo majetku Provozovatele.
9.6. Provozovatel může poskytovat dodatečné služby na základě předchozí ústní dohody s Klientem. Má se za to, že Klient vyslovil souhlas s poskytnutím takové služby, pokud její potřebu ústně potvrdil.
10. ZÁSADY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
10.1. Provozovatel zpracovává osobní údaje Klienta (registrační číslo vozidla, obraz vozidla) výhradně za účelem poskytování služeb.
10.2. Osobní údaje Klienta jsou uchovávány po dobu maximálně jednoho měsíce po ukončení využívání parkoviště.
10.3. Klient má právo na odstranění nebo opravu svých údajů kdykoli v souladu s platnými právními předpisy o ochraně osobních údajů.